چه می کنند این مردم ایران
بگذریم...اما این کاندیداهای ما هم بعضا خیلی با مزه تبلیغ می کنند. مثل ائتلاف مظلومان شهر که مردم رو دور از جون همه شما وسیله نقلیه خانم پرین (۱) فرض کرده بودند و در تبلیغاتشون نوشته بودند : اگر می خواهید ظرف سه سال خانه دار شوید ما را انتخاب کنید.
این گروه در یکی دیگر از شعارهای انتخاباتی خود آورده بود: دانش آموزان! اگر می خواهید پنجشنبه ها مدارس تعطیل باشد ، به ما رای دهید!
یکی نیست به این افراد فرهیخته بگه آخه عزیزان سیاستمدار شعار تا کی؟ مگه شورای شهر دخلی به تعطیلی مدارس داره که گنده تر از دهنتون حرف می زنید؟
به هر حال ما که رای دادیم اما امیدوارم این سری پس از انتخابات، موبایل منتخب مردم برای خبرنگاران خاموش نشه و با گذشت خرهای آخرین سیستم این دوستان از پل انتخابات تا چهار سال بعد، ارتباط دوستانشون با ما حفظ شود.(قل ان شاالله)
یکی از نمایندگان عزیز شورای شهر نیز اینگونه به تبلیغ پرداخته که عکسش رو میبینید

۱.(مراد از وسیله نقلیه خانم پرین، پاریکال یا همان خر مبارک است که یک بار از شدت خوشحالی رفت میهمانی را به هم ریخت و حسابی مشروب خورد).
عصر ایران ـ اعضای یک سایت اینترنتی ایرانی که اقدام به انتشار فیلم های خصوصی و مستهجن می کردند، به دلیل فوت ناگهانی یکی از پرسنل خود، فعالیت نامشروع خود را متوقف و به مردم کشور قول جبران اعمال ناشایست خود را دادند.
هنرپیشه نقش فرعی سریال پر بیننده "نرگس" بعد از مدت ها یخ سکوت را شکست و برای اولین بار در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی، شایعه حضور خود در فیلمی غیراخلاقی را شدیداتکذیب کرد.