بهار من بود آغازش در نیم بهار
یا مقلب! قلب من در دست توست
یا محول! حال من سر مست توست
کن تو تدبیری که در لیل و نهار
دخترانم این "نگار" و آن "بهار"
بگذرانند به خوشی این روزگار
خدمت خلق کنند ای پروردگار
ای خدای دخترانم که همه هستند متولد بیست
آن یکی بیست مرداد و دیگری اردیبهشت بیست
باید اعتراف کنم که سه مصرع اول شعر برای بنده نیست و از منبع و شاعر آن هم خبر ندارم. دبیر سرویس محترمم جناب تقی دژاکام لطف کردند و برای بنده ارسال کردند، بر مبنای همان هم ادامه اش را سرودم.
+ نوشته شده در دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت 0:57 توسط سید امید عرب
|