یا مقلب! قلب من در دست توست

یا محول! حال من سر مست توست

کن تو تدبیری که در لیل و نهار

دخترانم این "نگار" و آن "بهار"

بگذرانند به خوشی این روزگار

خدمت خلق کنند ای پروردگار

ای خدای دخترانم که همه هستند متولد بیست

آن یکی بیست مرداد و دیگری اردیبهشت بیست

باید اعتراف کنم که سه مصرع اول شعر برای بنده نیست و از منبع و شاعر آن هم خبر ندارم. دبیر سرویس محترمم جناب تقی دژاکام لطف کردند و برای بنده ارسال کردند، بر مبنای همان هم ادامه اش را سرودم.