راهکارهای دولتی
زين العابدين طهماسبي عضو کميسيون کشاورزي مجلس در رابطه با گراني هاي اخير در بازار گوجه فرنگي گفت؛ محصولاتي مانند گوجه فرنگي در فصل زمستان به دليل وجود مشکلاتي در مناطق توليد همواره با نوسان قيمت و افزايش مواجه مي شوند، در حالي که قيمت گوجه فرنگي در تهران تا سه ماه پيش کيلويي حدود 250 تا 300 تومان بود و براي کشاورز صرف نمي کرد که گوجه فرنگي را در جعبه بسته بندي کرده و براي فروش به شهر عرضه کند.
وي کمي توليد و کاهش عرضه را از ديگر دلايل افزايش قيمت گوجه فرنگي عنوان کرد و گفت:گوجه فرنگي جزء اقلام ضروري و اساسي جيره غذايي مردم نيست و به عنوان يک محصول لوکس در اواسط زمستان دليلي ندارد همه مردم از آن استفاده کنند.
خدا وکیلی راست میگن،دليلي ندارد مردم در زمستان گوجه فرنگي بخورند. من مي گم يه طرح تصويب کنيم و يه سمينار بذاريم براي بررسي اينکه آيا گوجه فرنگي محصول لوکس است يا نه؟ بعد يه اداره تشکيل بديم به اسم ستاد مبارزه با گراني گوجه فرنگي و يکي ديگه براي ساماندهي چالش هاي گوجه فرنگي و بعد از سه ماه که زمستون تموم شد اين دوتا رو با چند تا چيز ديگه ادغام کنيم و يه وزرات خونه بزنيم به اسم ستاد مبارزه با تفرقه افکني استکبار جهاني و گوجه فرنگي و امور هولوکاست. بعدش هم کارت هوشمند گوجه فرنگی رو وارد بازار کنیم و مشت محکم دیگری بر دهان استکبار بزنیم.
شاید شنیده باشید که احمدی نژاد به نمایندگانی که می گفتند گوجه فرنگی کیلو ۳۵۰۰ تومان و نمی گذشتند ایشان از لایحه بودجه اش دفاع کنه گفت که از تره بار نارمک خرید کنید چون اونجا ۱۲۰۰ تومنه!
خواستم بگم یییییییییییهههو گول نخورید و برید اونجاها،من رفتم از هرچی گوجه فروش بود پرسیدم...گوجه کمتر از ۲۵۰۰ نبود.گفتم پس رییس جمهور چی میگه؟ گفتند: داش محمود هر وقت میاد اینجا هواشو داریم که به ما گیر نده! بعدش هم هرهر خندیدند.
خب الحمدلله...کم کم مشکلات ارباب رجوع در ادارات داره رفع میشه اگر استکبار جهانی بذاره البته.
شنیدیم که وزیر محترم کشور برنامه ای دارند که طی آن قرار است ساعات کار برخی ادارات به بعد از ظهر و شب بیفته تا هم مشکل ترافیک کاملا حل بشه هم اینکه دیگه کارمندان خطاب به ارباب رجوع نگند: امروز برو فردا بیا!
شاید فکر باطل کنید و بگید: ممکنه بگند امشب برو فردا بیا...اما نه. تصورشو بکنید...فردا شب بیا کارتو انجام بدم اصلا از دهن کسی در میاد؟ اون هم ایرانی جماعت که ادبش زبانزده دنیاست؟
خدا رو شکر و باز خدا رو شکر که مشکلات مردم داره یکی پس از دیگری حل میشه و اونوقت این اصولگرایان، نامه استیضاح برادر رییس جمهورو که متن قسامه ای هم پایینش اومده را در خانه ملت دست به دست می کنند تا کسی زیر امضاش نزنه...۵۳ نفر هم فعلا پاش امضا زدند.
ما می گوییم ساعات بانکها را به حالت عادی برگردانید...آنها می گویند ساعات کار برخی ادارات را به شب می اندازیم![]()

